Logo sneakershop.pl

Zwrot i wymiana

 DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE I WYBRANIE NASZEJ OFERTY


Otrzymałeś paczkę, obejrzałeś zamówione rzeczy i chciałbyś coś zmienić?
Masz kilka możliwości:

      

 

1. ZWROT 

Zwrócić możesz towar nowy z pełnym kompletem metek. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien być zabezpieczony tak by nie został uszkodzony podczas transportu, najlepiej opakowany w dodatkowy worek zabezpieczający. W przypadku butów zwrotowi podlegają buty nowe, nie noszące śladów użytkowania. Buty muszą zostać odesłane wraz z oryginalnym pudełkiem. Pudełko przed wysyłką zabezpiecz. Jeśli nie masz w domu foliopaku odeślij do nas towar opakowany np. w reklamówkę, stretch czy drugi karton.
Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Żeby to zrobić, wystarczy, że poinformujesz nas przed upływem 30 dni od daty otrzymania paczki. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy (do pobrania poniżej) to wystarczy, że wyślesz nam swoje jednoznaczne oświadczenie w innej formie. Najlepiej gdybyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem, wysłał nam na adres:

Zwroty sneakershop.pl
ul. Towarowa 20 B
10-417 Olsztyn


Możesz również oświadczenie przesłać mailowo na adres: zwroty@sneakershop.pl


Zwrotu środków dokonujemy nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia odstąpienia Konsumenta od umowy oraz wszystkich wymaganych dokumentów. Często zwroty pieniędzy następują szybciej. W takim przypadku pieniądze mogą pojawić się na Twoim koncie w ciągu paru dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy w przypadku braku wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia.

Kontakt z działem:
zwroty@sneakershop.pl
Poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00


2. WYMIANA

Wymiana zakupionego towaru na inny odbywa się tylko w obrębie zakupionego produktu (indeksu). Nie ma możliwości wymiany produktu na inny towar i kolor. Wymiana dotyczy tylko rozmiarów. Na wymianę masz 30 dni od daty otrzymania paczki.


3. KOSZT WYMIANY I ZWROTU

Przy zwrocie i wymianie towaru, zwrócimy Ci koszt samego towaru, ale także koszt dostarczenia do Ciebie pierwotnego zamówienia. Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy. Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy
przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłeś się na inne rozwiązanie. Jednym ze sposobów w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, po uprzednim otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego wpisz do formularza. Pamiętaj, mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, co stanie się wcześniej. Prosimy Ciebie abyś przesłał towar w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

 

Ważne!

Staraj się wysyłać do nas zwracany towar w oryginalnym kartonie, który opakuj i zabezpiecz przed uszkodzeniami możliwymi w czasie transportu. Nie naklejaj naklejek i taśmy klejącej bezpośrednio na oryginalny karton. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem oraz paczek paczkomatowych.

 

Formularz zwrotu Formularz zwrotu i wymiany

Zwroty i wymiany bez dołączonego oraz podpisanego formularza nie będą przyjmowane!

pixel