Zwroty Wymiany Reklamacje


Odbiór paczki

Złożyłeś zamówienie i już niebawem pojawi się u Ciebie nasz kurier. Pamiętaj, żebyś otworzył swoją paczkę i sprawdził jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem lub uszkodzeń, spisz protokół w obecności kuriera. Skontaktuj się też z naszym sklepem. Reklamacje z tytułu uszkodzeń będą rozpatrywane właśnie pod warunkiem spisania protokołu w obecności spedytora.

Otrzymałeś paczkę, obejrzałeś zamówione rzeczy i chciałbyś coś zmienić?

Masz kilka możliwości.



Wymiana

Nie odpowiada Ci fason ubrania? A może wybrałeś nieodpowiedni rozmiar obuwia? Nic nie szkodzi. Możesz wymienić każdy zamówiony u nas towar na inny. 

Wystarczy, że odeślesz go wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) oraz formularzem wymiany na nasz adres: sneakershop.pl, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, lok. 302, 10-457 Olsztyn. Pamiętaj o odesłaniu towaru w oryginalnym opakowaniu. 

Na wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania paczki. 

Na rozpatrzenie Twojej reklamacji dajemy sobie 10 dni roboczych.

Aby unikać kłopotów z doborem rozmiaru, zaglądaj do naszych tabeli rozmiarowych (a w szczególności rozmiarowi stopy w centymetrach).

 

Zwrot

Zakupiony towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.

Żeby to zrobić, wystarczy, że wyślesz do nas towar oraz załączone formularz zwrotu/wymiany przed upływem 14 dni od otrzymania paczki. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego wzoru formularza, wystarczy, że wyślesz nam swoje jednoznaczne oświadczenie w innej formie.

Najlepiej gdybyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem, wysłał nam na adres: sneakershop.pl, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, lok. 302, 10-457 Olsztyn.

Możesz również odesłać nam zwracany towar na adres korespondencyjny, a oświadczenie przesłać mailowo na adres: info@adrenaline.pl lub info@sneakershop.pl. Po otrzymaniu Twojego odstąpienia od umowy w formie elektronicznej, prześlemy Ci potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).

Na rozpatrzenie Twojego zwrotu dajemy sobie 10 dni roboczych.

 

Koszty wymiany i zwrotu

Przy zwrocie i wymianie towaru, zwrócimy Ci koszt samego towaru, ale także koszt dostarczenia do Ciebie pierwotnego zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy.

Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłeś się na inne rozwiązanie.  

Jednym ze sposobów w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, po uprzednim otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego koniecznie wpisz do formularza.

Pamiętaj, mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, co stanie się wcześniej.



Ważne!

Produkty, które nam odsyłasz nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane z dokumentem zakupu (w przypadku faktur VAT wystarczy kopia dokumentu), który otrzymałeś razem z przesyłką.

Pamiętaj, że oryginalny karton, w  który są opakowane Twoje buty, jest bardzo ważną częścią zamówienia. Zachowaj go, ponieważ jego zniszczenie powoduje brak możliwości wymiany i zwrotu towaru.

Wysyłając nam oryginalny karton z towarem opakuj go i zabezpiecz przed uszkodzeniami możliwymi w czasie transportu. Nie naklejaj również naklejek bezpośrednio na karton.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
 

 

Reklamacja

Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w ciągu 24 miesięcy od daty przekazania towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń.

Reklamowany towar wyślij do nas w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz formularzem reklamacji . Adres do wysłania reklamacji: sneakershop.pl, ul. Towarowa 9B 10-416 Olsztyn.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni, od daty otrzymania przez  nas wadliwego towaru.

Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał go w dobrym stanie – produkty muszą być czyste i suche. 

Wszelkie pytania dotyczące reklamacji zgłaszaj pod adres: info@sneakershop.pl.

Koszty reklamacji: W momencie, w którym Twoja reklamacja będzie zasadna, pokryjemy koszt odesłania Ci z powrotem naprawionego lub nowego towaru. Pozostałe koszty leżą po Twojej stronie (koszt przesłania towaru na reklamację, odesłania towaru, gdy reklamacja okaże się niezasadna). Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

 

 

Postanowienia Ogólne.

 

Prosimy pamiętać, iż karton stanowi integralną cześć obuwia, jego zniszczenie powoduje brak możliwości wymiany. Prosimy pakować towar w papier lub folię i odpowiednie zabezpieczenie go przed zniszczeniem i pogięciem przed wysyłką, co pozwoli uniknąć zniszczenia kartonu w czasie transportu. Nie należy również naklejać naklejek bezpośrednio na karton. Towar przysłany w zniszczonym opakowaniu zostanie w takim samym stanie odesłany do klienta. Wymiana lub zwrot nie będzie możliwa.

 

 

Pliki do pobrania: 

 

Formularz reklamacji .doc Formularz reklamacji
Formularz reklamacji .doc Formularz zwrotu
Formularz reklamacji .doc Formularz wymiany
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij