Zwroty Wymiany Reklamacje

 

Wymiana

Nie odpowiada Ci fason ubrania? A może wybrałeś nieodpowiedni rozmiar obuwia? Nic nie szkodzi. Możesz wymienić każdy zamówiony u nas towar na inny.
Wystarczy, że odeślesz go wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) oraz formularzem wymiany na nasz adres: adrenaline.pl, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, lok. 302, 10-457 Olsztyn. Pamiętaj o odesłaniu towaru w oryginalnym opakowaniu.
Formularz wymiany możesz pobrać TUTAJ.
Na wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Na rozpatrzenie Twojej reklamacji dajemy sobie 10 dni roboczych.
Aby unikać kłopotów z doborem rozmiaru, zaglądaj do naszych tabeli rozmiarowych (a w szczególności rozmiarowi stopy w centymetrach).

Zwrot

Zakupiony towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.
Żeby to zrobić, wystarczy, że wyślesz do oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni od otrzymania paczki. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy (do pobrania TUTAJ), wystarczy, że wyślesz nam swoje jednoznaczne oświadczenie w innej formie.
Najlepiej gdybyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem, wysłał nam na adres: adrenaline.pl, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, lok. 302, 10-457 Olsztyn.

Możesz również odesłać nam zwracany towar na adres korespondencyjny, a oświadczenie przesłać mailowo na adres: info@adrenaline.pl lub info@sneakershop.pl. Po otrzymaniu Twojego odstąpienia od umowy w formie elektronicznej, prześlemy Ci potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).
Na rozpatrzenie Twojego zwrotu dajemy sobie 10 dni roboczych.

Koszty wymiany i zwrotu

Przy zwrocie i wymianie towaru, zwrócimy Ci koszt samego towaru, ale także koszt dostarczenia do Ciebie pierwotnego zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy.
Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłeś się na inne rozwiązanie.
Jednym ze sposobów w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, po uprzednim otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego koniecznie wpisz do formularza.
Pamiętaj, mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, co stanie się wcześniej.

Ważne w przypadku wymiany lub zwrotu
Produkty, które nam odsyłasz nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane z dokumentem zakupu (w przypadku faktur VAT wystarczy kopia dokumentu), który otrzymałeś razem z przesyłką.
Prosimy Ciebie abyś przesłał je w oryginalnym opakowaniu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.


Reklamacja

Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w ciągu 24 miesięcy od daty przekazania towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń.
Reklamowany towar wyślij do nas w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (faktura, paragon lub inny) oraz formularzem reklamacji (do pobrania TUTAJ). Adres do wysłania reklamacji: adrenaline.pl, ul. Towarowa 9B 10-416 Olsztyn.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru.
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał go w dobrym stanie – produkty muszą być czyste i suche.
Wszelkie pytania dotyczące reklamacji zgłaszaj pod adres: bok@adrenaline.pl.
Koszty reklamacji: W momencie, w którym Twoja reklamacja będzie zasadna, pokryjemy koszt odesłania Ci z powrotem naprawionego lub nowego towaru. Pozostałe koszty leżą po Twojej stronie (koszt przesłania towaru na reklamację, odesłania towaru, gdy reklamacja okaże się niezasadna). Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

 

 

Formularz reklamacji Formularz reklamacji
Formularz zwrotu Formularz zwrotu
Formularz wymiany Formularz wymiany
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij