Reklamacja

Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w terminie 24 miesięcy od daty otrzymania od nas towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń. Zgłoszenie możesz pobrać poniżej.

Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz kserokopią dowodu zakupu na adres:

sneakershop.pl
ul. Towarowa 20B (piętro 1)
10-417 Olsztyn


Możesz również wysłać skan/ zdjęcie dokumentów drogą e-mail na adres reklamacje@sneakershop.pl


Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru oraz wszystkich potrzebnych dokumentów.
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał go w dobrym stanie - produkty muszą być czyste i suche.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.


Reklamacji NIE podlegają uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru, w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksplotacji i zużywania się produktu, z powodu uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu, powstałych na podstawie świadomych pogłębień przez dalsze użytkowanie produktu.

Kontakt z działem:
reklamacje@sneakershop.pl
+48 59 300 33 34
Poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

 

Formularz reklamacji Formularz reklamacji
Witaj!
Drogi Konsumencie, w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (znanym też jako „RODO”) pragniemy poinformować Cię, w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe pozostawiane przez Ciebie podczas korzystania ze strony e-sklepu www.sneakershop.pl. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności. Klikając dowiedz się więcej, zamykając ten komunikat lub przechodząc do sklepu wyrażasz zgodę na przetwarzanie tych danych, w tym w plikach cookies, przez adrenaline.pl sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Olsztynie.
Ok, rozumiem
pixel